×

اتو بخار تفال FV4980

نام تجاری:
دسته بندی: اتو

اتو بخار دستی تفال مدل TEFAL Steam Iron FV4980

تفال در اتو بخار 4980 از توان 2600 وات برای تامین انرژی لازم کمک گرفته است. به منظور افزایش راحتی کاربر، تفال از کفی سرامیک با تکنولوژی Durilium Airglade کمک گرفته است. اتو دستی Tefal مدل FV4980 به صورت هوشمند و با توجه به نوع پارچه میزان گرما و بخار را تنظیم کرده و قادر است برترین عملکرد ممکن را ارائه دهد. اتو بخار دستی مدل Tefal Steam Iron FV4980 امکان تولید بخار به صورت مداوم با 40 گرم در دقیقه و همچنین تولید بخار لحظه ای با 180 گرم در دقیقه را میسر می سازد. اتو بخار 4980 تفال از مخزن آب با حجم 270 میلی لیتر بهره مند شده است و پاسخگوی تمامی نیاز های مصرف کننده خواهد بود. اتو دستی تفال مدل FV4980 امکان خاموش شدن خودکار و همچنین سیستم ضد چکه را برای بهبود عملکرد میسر ساخته است. 

ادامه مطلب
2,165,000 تومان
رنگ
  • سفید
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات و قیمت اتو بخار تفال مدل TEFAL Steam Iron FV4980

شیک پوش بودن نشان دهنده شخصیت شما است. لباس های صاف و خجسته نشان از درون شما دارد. بر همین اساس باید بیشترین توجه را به ظاهر داشت. اولین گزینه برای تصور سایرین در مورد شما، لباس ها و تمیزی آنها هستند. یکی از وسایلی که در ایجاد ظاهر متفاوت بسیار دخیل هستند و ظاهر شما را تکمیل می کنند، اتو می باشد. «اتو بخار» در زندگی امروزه بسیار پر مصرف و لازم می باشد. اتو بخار به طور کامل چین و چروک بر روی لباس ها را از بین برده و لباس های صاف و بسیار زیبا را به شما می بخشند. یکی از بزرگترین برندهایی که در تولید اتو های با کیفیت و بی نظیر فعالیت دارد، برند فرانسوی «تفال» است. «کمپانی tefal» همیشه در صدر برترین تولید کننده های جهان قرار داشته و محصولاتی بسیار با کیفیت را تولید نموده است. یکی از برترین و با کیفیت ترین اتو بخار های تولیدی در کمپانی تفال مدل TEFAL FV4980 می باشد که در ادامه به بررسی ویژگی های آن پرداخته ایم. با فروشگاه همواره تخفیف آف خرید جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات را بشناسید و از تخفیفات آن لذت را ببرید. 

برترین قابلیت ها

در قدیم باید حجم زیادی از لباس ها را جمع کرده و به صورت یکجا به اتوکشی برد و  با پرداخت هزینه لباس ها را اتو کرد. این مدل از خدمات علاوه بر صرف هزینه و زمان، در خیلی از موارد موجب به نابودی لباس نیز میشد. با پیشرفت تکنولوژی شاهد تولید محصولاتی بسیار با کیفیت و عالی هستیم که کار کردن را برای مصرف کننده به تفریح تبدیل کرده اند. یکی از این وسایل اتو بخار دستی است. اتو بخار جزو پرمصرف ترین وسایل منزل است و همه با آن سر و کار دارند. بدین جهت باید از ساختار مقاوم و با کیفیت بهره بگیرد. 

قیمت اتو بخار تفال مدل Tefal Steam Iron FV4980

«تفال» به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های لوازم خانگی برقی در جهان از بهترین اتو بخار سری 4 خود رونمایی کرد. اتو بخار TEFAL FV4980 از بدنه پلاستیکی بسیار زیبا و کارامد بهره مند شده است. بدنه پلاستیکی بیشترین مقاومت را در برابر ضربه داشته و می تواند طول عمر بالا را تضمین نماید. بر همین اساس شاهد استفاده از بدنه پلاستیکی بسیار زیبا و کارامد در اتو بخار 4980 هستیم که وزن بسیار کمی را ایجاد کرده است. وزن اندک سبب حمل راحت اتو و استفاده در هر مکانی شده است. در بخش بالایی دسته نگه دارنده کلید اسپری آب قرار دارد که دسترسی به آنها راحت است و کاربر را دچار مشکل نخواهد کرد. در بخش زیرین دسته نیز کلید تولید بخار لحظه ای تعبیه شده و می تواند بیشترین کارایی را داشته باشد. 

قیمت اتو بخار تفال مدل Tefal Steam Iron FV4980

اتو بخار تفال مدل TEFAL Steam Iron FV4980 بر عکس تمامی مدل های دیگر از ولوم چرخشی برای اعمال تنظیمات بهره نگرفته است. تفال از سیستم تشخیص هوشمند و یا Smart Technology در اتو بخار 4980 کمک گرفته است. این سیستم به راحتی تار و پود و نوع پارچه را تشخیص داده و با توجه به آن نیزان گرما و بخار را تعیین می کند. این امر موجب افزایش طول عمر اتو و لباس ها شده و می تواند بیشترین بازدهی مثبت را به ثبت برساند. سیستم هوشمند تفال سبب کاهش میزان مصرف انرژی و زمان نیز شده است و کاربر را کاملا راضی خواهد کرد. 

تفال در ساخت اتو بخار تفال مدل Tefal 4980 از کفی سرامیک کمک گرفته است. کفی سرامیک مقاومت بسیار بالایی را در برابر خط و خراش فراهم کرده است. کفی سرامیک به راحتی بر روی هر نوع پارچه ای حرکت کرده و بیشترین صافی را به همراه داشته باشد. کفی سرامیک بسیار سبک بوده و این امر کارایی را دو چندان خواهد کرد. اتو بخار تفال مدل FV4980 از تکنولوژی Durilium Airglade بهره مند شده است. این تکنولوژی با ایجاد منافذی بیشتر در سراسر کفی اتو سبب شده تمامی نقاط پارچه به صورت یکسان بخار دیده و بیشترین میزان صافی را تجربه کنیم. 

قیمت اتو بخار تفال مدل Tefal Steam Iron FV4980

یکی دیگر از چشمگیر ترین قابلیت های اتو بخار تفال مدل Tefal 4980 بهره گیری از فناوری Smart Protect می باشد. به لطف استفاده از این قابلیت و تشخیص خودکار میزان گرما و بخار، دیگر به هیچ عنوان پارچه ای صدمه نخواهد دید. فناوری محافظت اتوماتیک و تکنولوژی هوشمند با یکدیگر اتو بخار کاملا هوشمند را تولید کرده که اصلا نیازی به نگه داری نخواهد داشت و پارچه ها را همیشه سالم نگه می دارد و خبری از سوختگی در پارچه ها نخواهد بود. 

«اتو دستی تفال مدل 4980» از مخزن آب 270 میلی لیتر بهره گرفته است. مخزن 270 میلی لیتر آب لازم برای تولید بخار و یا اسپری آب را فراهم خواهد ساخت. این میزان امکان تهیه بخار به مدت طولانی را داده و کاربر از پر کردن مداوم و مکرر آب بی نیاز خواهد کرد. امکان رسوب گیری آب به صورت هوشمند در اتو بخار تفال TEFAL 4980 میسر نیست. 

تفال برای رفع انواع چین و چروک از بخار مداوم 40 گرم در دقیقه بهره مند شده است. به طور مداوم 40 گرم در هر دقیقه توانایی صاف کردن هر نوع چین و چروکی را به اتو بخار تفال مدل TEFAL FV4980 داده است. اما اگر با چین و چروک سخت و عمیق مواجه شدید کافی است کلید بخار لحظه ای را بفشارید. در این حالت میزان فشار بخار به 180 گرم در دقیقه خواهد رسید و هر چروکی را کاملا محو خواهد کرد.

قیمت اتو بخار تفال مدل Tefal Steam Iron FV4980

اتو بخار تفال مدل FV4980 به منظور ایجاد ایمنی بیشتر از سیستم خاموش شدن خودکار کمک گرفته است. سیستم خاموش شدن خودکار، زمانی که اتو برای مدت طولانی بر روی لباس و یا به صورت عمودی قرار بگیرد، فعال شده و اتو را خاموش خواهد کرد. زمانی که برای مدت 5 دقیقه به صورت افقی و به مدت 8 دقیقه به صورت عمودی اتو ثابت باشد، به صورت خودکار خاموش شده و مانع از اتلاف انرژی و یا آسیب رسیدن به پارچه خواهد شد. یکی دیگر از مهمترین قابلیت های ایمنی این اتو به کارگیری از سیستم ضد چکه است. سیستم ضد چکه مانع از باقی ماندن رد آب بر روی البسه شده و اتو کردن تمیز و کامل را اعمال خواهد کرد. 

«اتو بخار تفال سری 4 مدل TEFAL Steam Iron FV4980» از توان 2600 وات برای اتو کردن کمک گرفته است. این توان انرژی لازم برای چندین ساعت فعالیت را فراهم ساخته است. توان 2600 وات مصرف انرژی را به حداقل رسانده و توانایی ایجاد بیشترین راندمان را خواهد داشت. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
TEFAL Steam Iron FV4980

مشخصات

سیستم ضد چکه
بله
سیستم قطع کن خودکار
بله
تنظیم میزان بخاردهی
40گرم به صورت مداوم و 180 گرم به صورت لحظه ای
سایر ویژگی و امکانات
استفاده از فناوری Smart Techniligy | بهره گیری از فناوری Smart Protect
توان مصرفی
2600 وات
نوع اتو
اتو دستی یا اتو بخار
جنس کف
سرامیک با بهره گیری از فناوری Durilium Airglade
مخزن آب
270 میلی لیتر
سیستم ضد رسوب
خیر
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
0 تومان
اتوبخار پرشیا مدل PERSIA PR-163 نوع اتو : دستی توان مصرفی : 2200 وات گنجایش مخزن آب : 350 سی س جنس کف : سرامیک طول سیم : 2 متر سیم گردان : دارد قابلیت تنظیم دما : دارد سیستم ضد رسوب : دارد بخاردهی عمودی : دارد
1,295,000 تومان
اتو بخار هوشمند دلمونتی Delmonti dl925 توان 2200 واتمخزن 200 میلی لیتر آبامکان بخار عمودی و لحظه‌ایسیستم ضد چکه و ضد رسوبخاموش شدن خودکارامکان تشخیص خودکار نوع پارچه و تعیین دما و بخار
0 تومان
اتو بخار هوشمند پرشیا PERSIA PR-160 توان 2800 واتپوشش کف انودایزرقابلیت تشخیص خودکار نوع پارچهمخزن آب 350 سی‌سیسیستم ضد چکهسیستم ضد رسوبسیستم خاموش شدن خودکار
0 تومان
اتو بخار پرشیا PERSIA Iron PR 140توان 2400 واتجنس پوشش سرامیک کفظرفیت 350 سی‌سی مخزن آبامکان تولید بخار 4.5 بارمجهز به سیستم ضد چکه و ضد رسوبمجهز به قابلیت خاموش شدن خودکار
2,250,000 تومان
اتو بخار دستی فیلیپس مدل Philips Steam Iron GC4909 جنس کف: Steam Glide Eliteظرفیت مخزن آب: 300 میلی‌لیترتوان بخار مداوم: 55 گرم در دقیقهتوان بخار لحظه‌ای: 250 در دقیقهسیستم ضد رسوب: داردسیستم ضد چکه: داردسیستم خاموش...
3,345,000 تومان
اتو بخار فیلیپس مدل Philips Steam Iron GC4936/06 توان: 3000 واتجنس کف: استیم گلایدسیستم خاموش شدن خودکار: داردسیستم ضد رسوب: داردسیستم ضد چکه: نداردفناوری OptimalTEMP جهت تشخیص لحظه ای نوع پارچه میزان بخار مداوم: 55...
4,545,000 تومان
اتو بخار فیلیپس مدل Philips Azur Elite Steam Iron GC5037/86 جنس کف: استیم گلایدتشخیص خودکار نوع پارچه و تعیین دما و بخار با استفاده از OptimalTEMPاستفاده از فناوری DynamiQ ظرفیت مخزن آب: 350 میلی‌لیتربخار مداوم: 70...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام