×

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Note 8 Pro 64G

نام تجاری:
دسته بندی: موبایل
گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 8 Pro 64G

گوشی موبایل شیائومی رد می نوت 8 پرو از نمایشگری IPS LCD با سایز 6.53 اینچ تشکیل شده است. صفحه نمایش گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro قادر به ایجاد رزولوشن 2340*1080 پیکسل را فراهم خواهد نمود. حافظه ی داخلی گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 8 Pro برابر 64 گیگابایت بوده و حافظه ی موقت یا رم گوشی نیز برابر 6 گیگابایت می باشد و فضای کافی برای کاربران حرفه ای را رقم خواهد زد. گوشی موبایل شیاومی Redmi Note 8 Pro از دوربین اصلی با سنسور 4 گانه 2+2+8+68 مگاپیکسل و دوربین سلفی 20 مگاپیکسل بهره گرفته است. استفاده از سیستم عامل Android 9.0 Pie و تراشه ی 8 هسته ای Helio G90T هماهنگی کامل و دقیقی را فراهم آورده و بازدهی گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 8 Pro 64G را به نهایت رسانده است. شیائومی از باتری 4500 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری، با قابلیت شارژ سریع در گوشی موبایل شیائومی ردمی Note 8 Pro استفاده نموده است.

تذکر: این محصول به صورت قانونی از مبادی رسمی کشور وارد شده و همراه با کد فعال سازی و گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام عرضه می شود.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • مشکی
  • سفید
  • آبی
  • سبز
گارانتی
  • گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام
وضعیت رجیستری
  • رجیستر شده
ناموجود
توضیحات

گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی Note 8 Pro

بررسی و مشخصات گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 8 Pro 64G

کمپانی شیائومی ابتدا با محصولاتی ضعیف روانه بازار می شدند و به همین دلیل زیاد مورد توجه قرار نمی گرفتند. بعد از چندین سال و کسب تجربیات لازم، شیائومی توانسته به بالاترین کیفیت و قدرت دست یابد. شیائومی در مدت زمان بسیار اندکی موفقیت های بسیاری را کسب نمود و حال به رتبه ی چهارم پرفروش ترین موبایل های جهان دست یافته است. کمپانی شیائومی بعد از سامسونگ، هواوی و اپل در رده ی چهارم جای خوش کرده و این افتخار بسیار بزرگی است. شیائومی با تولید سری نوت خود بازار بسیار ایده آلی را برای خود رقم زده است. اما رده ی بالاتر از سری نوت مدل های پرو هستند که با توانایی های بسیار بیشتر، می توانند بالاترین سطح رضایت را کسب نمایند. امروز با جدیدترین و با کیفیت ترین محصول معرفی شده در کمپانی شیائومی موسوم به Xiaomi Redmi Note 8 Pro در خدمت شما هستیم. 

        

طراحی ظاهری بسیار زیبا 

موبایل Xiaomi Redmi Note 8 Pro 64G

  

طراحی گوشی های موبایل شیائومی واقعا در بالاترین سطح از کیفیت و جذابیت قرار گرفته اند. شیائومی بعد از چندین سال توانسته به طور کامل سلایق کاربران را تشخیص داده و باب میل کاربران گوشی موبایل طراحی نماید. گوشی موبایل شیائومی رد می نوت 8 پرو جزو زیباترین و با کیفیت ترین موبایل هایی است که تا به امروز تولید شده است.

شیائومی از بدنه ای کاملا شیشه در نمای جلویی و پشتی گوشی موبایل Xiaomi Note 8 Pro استفاده نموده است. این بخش ها توسط محافظ قدرتمند کورینگ گوریلا گلس 5 مقاوم شده و در برابر لکه، ضربه و ... بیشترین مقاومت را از خود به نمایش گذاشته است. در نمای رو به روی نمایشگر کاربر تنها با نمایشگری بلند و کشیده رو به رو است. این نمایشگر تمام نمای رو به رو را به خود اختصاص داده است و زیبایی بی نظیری را به گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 Pro بخشیده است. در بخش بالایی این نمایشگر، شاهد دوربین سلفی و اسپیکر مکالمات هستیم که در شیاری اندک خود را جای داده اند. 

بخش سمت راست گوشی موبایل شیائومی رد می Note 8 Pro کلید پاور و کلید تنظیم صدا را در بر گرفته است. دسترسی به کلید ها بسیار آسان و سریع انجام می پذیرد و کاربر در انجام امور سرعت بیشتری خواهد داشت. بخش سمت چپ گوشی نیز درگاه سیم کارتها و کارت حافطه ی جانبی را در خود جای داده اند. لبه ی پایین گوشی موبایل شیاومی Redmi Note 8 Pro جک 3.5 میلی متری هدفون، پورت microUSB Type-C 1.0 V2.0 و اسپیکر اصلی را در خود جای داده است. 

مهمترین و مهیج ترین بخش گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 8 Pro بدون شک قاب پشتی شلوغ و زیبای آن است. قاب پشتی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 8 پرو میزبان 4 سنسور دوربین اصلی می باشد. سه عدد از سنسور ها به صورت عمودی در میانه قاب پشتی قرار گرفته اند و سنسور دیگر به سمت راست آنها منتقل شده است و تغییرات ظاهری بسیاری را به خود دیده است. در زیر سنسور ها حسگر اثر انگشت قرار گرفته است و زیبایی قاب پشتی را تکمیل نموده است. 

        

پلتفرم و امنیت پیشرفته

موبایل Xiaomi Redmi Note 8 Pro 64G

  

با ورود گوشی های موبایل شیائومی به بازار حرف و حدیث هایی به وجود آمد که به بررسی آنها خواهیم پرداخت. بحث ها و اختلاف نظراتی در مورد رام گلوبال یا رام چین امروزه تمامی خریدران را فرا گرفته است. حافظه های موبایل به سه دسته تقسیم می شوند. حافظه ی داخلی یا به اصطلاح Memory که با حجم های متفاوت مورد استفاده قرار میگیرند. بیشتر گوشی های مدرن و حرفه ای از حافظه ی داخلی 64 گیگابایت به بالا استفاده می کنند. این حافظه توسط کاربر قابل ارتقا است و این امر از طریق کارت حافظه ی جانبی microSD امکان پذیر است. 

مورد دوم در حافظه ی گوشی های هوشمند، RAM می باشد. RAM به حافظه ی موقت و یا Cash گفته می شود. این حافظه وظیفه ی حفظ و بازیابی اطلاعات موقت و لحظه ای برنامه های در حال اجرا را ثبت می کند و به راحتی قابل پاکسازی می باشد و کاربر می تواند این حجم را تخلیه نماید. حافظه ی RAM غیر قابل ارتقا است و کاربر باید به این میزان رضایت دهد. حافظه ی رم در گوشی های جدید بین 4 تا 12 گیگابایت تعریف شده است. 

موبایل Xiaomi Redmi Note 8 Pro 64G

   

بحث گوشی های شیائومی و یا کل گوشی های چینی مربوط به حافظه ای اندک به نام ROM است. حافظه ی ROM در اصل حافظه ای غیر قابل افزایش و غیر قابل تغییر توسط کاربر معمولی می باشد. حافظه ی ROM حاوی اطلاعات و برنامه های پیش فرضی هستند که توسط کارخانه ی سازنده، برنامه ریزی شده است. این برنامه ریزی توسط کمپانی برای کشور های متفاوت، مختلف بوده است. به طور مثل برنامه های پیش فرضی که در کشور چین مورد استفاده قرار می گیرند با سایر کشور ها متفاوت است و بر عکس. تنها تفاوت گوشی های رام چین و رام گلوبال در این مورد است. کاربر می تواند به راحتی برنامه های مورد علاقه ی خود را دانلود نموده و استفاده نماید. هیچ گونه تفاوتی در سخت افزار دستگاه های رام چین و رام گلوبال احساس نمی شود، حال می بینیم حتی گوشی های رام چین همیشه اختیارات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهند. یکی دیگر از تفاوت های گوشی های رام چین و رام گلوبال نبود کیبورد فارسی است. البته کاربر می تواند با دانلود کیبورد های فارسی و یا کیبورد Google Keyboard یا Gboard این مشکل را نیز به آسانی حل نماید. 

گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 8 Pro از تراشه ی قدرتمند و پیشرفته ی مدیاتک Helio G90T بهره گرفته است. این تراشه ی 8 هسته ای قدرتمند عملکردی بسیار روان و بدون لرزش را برای گوشی موبایل شیائومی ردمی Note 8 Pro به ارمغان آورده است. هسته ها با تکنولوژی big.LITTEL کنار یکدیگر چیده شده اند. 2 عدد از تراشه ها از نوع Cortex-A76 بوده و بیشترین فرکانس ممکن را فراهم خواهند آورند تا بازدهی گوشی به میزان بسیار بالایی افزایش یابد. تراشه ی Mediatek Helio G90T از 6 هسته مرکزی از نوع Cortex-A55 نیز بهره گرفته است. این CPU نیز فرکانسی بسیار مناسب با مصرف انرژی اندک را ایجاد خواهد نمود. 

موبایل Xiaomi Redmi Note 8 Pro 64G

  

به منظور کارایی بیشتر نمایشگر و اجرای اپلیکیشن های گرافیکی قدرتمند، شیائومی از پردزانده ی گرافیکی Mali-G76MC4 کمک گرفته است. این GPU عملکرد بسیار مناسبی را به ارمغان آورده است و می تواند سنگین ترین بازی ها و اپلیکیشن ها را به مرحله ی اجرا بگذرد. 

شیائومی از گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 8 Pro از حافظه ی داخلی 64 گیگابایت بهره گرفته است. گوشی موبایل شیائومی ردمی Note 8 پرو با استفاده از حافظه ی داخلی 64 گیگابایت قادر است طیف وسیعی از داده ها، تصاویر، ویدئو، موزیک، اپلیکیشن و ... را در خود ذخیره نماید و کاربر را از لوازم جانبی و حافظه های جانبی بی نیاز نماید. اسمارت فون شیائومی رد می نوت 8 پرو قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ی جانبی را نیز داشته و کاربر را قادر ساخته فضای اصلی را به میزان 256 گیگابایت افزایش دهد. حافظه ی موقت یا RAM گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 8 Pro برابر 6 گیگابایت می باشد. حافظه ی موقت 6 گیگابایت به کاربر امکان داده به طور همزمان از طیف وسیعی از برنامه و اپلیکیشن ها استفاده نماید و هیچ گونه لرزشی در اجرای برنامه ها احساس نکند. 

شیائومی همانند قبل از سیستم عامل اندروید بهره گرفته است. شیائومی از سیستم عامل Android 9.0 Pie در گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 8 پرو کمک گرفته است. نسخه ی 9.0 از سیستم عامل اندروید بیشترین امکانات و عملکرد را برای گوشی به ارمغان خواهد آورد و می تواند هر کاربری را راضی نگه دارد. رابط کاربری شیائومی نیز تا حدودی برایمان آشنایی دارد و می تواند عملکردی کاملا مثبت و سریع را به ارمغان بیاورد. رابط کاربری MIUI 10 نسخه ی مورد استفاده در گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 8 Pro می باشد. در این نسخه شیائومی تلاش کرده محیط گوشی را به اوج سادگی برساند و کار را برای کاربر بسیار آسان تر از قبل نماید. 

         

نمایشگر مدرن و با کیفیت

موبایل Xiaomi Redmi Note 8 Pro 64G

   

شیائومی چند سالی است که در تولید نمایشگر و استفاده از نمایشگر با کیفیت از سایر رقبا پیشی گرفته است. گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 8 پرو از نمایشگری از نوع IPS LCD با سایز 6.53 اینچ بهره مند شده است. گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 8 Pro با استفاده از این نمایشگر قدرتمند قادر است، تصاویری با رزولوشن و کیفیت فوق العاده بالا را ارائه نماید و هر کاربری را مجذوب خود نماید. 

ویژگی های بسیاری در کیفیت نمایشگر دخیل هستند. مهمترین ویژگی نمایشگر میزان رزولوشن نمایشگر می باشد. صفحه نمایش IPS LCD به کار گرفته شده در گوشی شیائومی رد می نوت 8 پرو توانایی ایجاد رزولوشن 2340*1080 پیکسل را دارد. این میزان از رزولوشن را به اختصار +FHD می نامند و قادر است تصاویری بسیار شفاف و سریع را تولید نماید. رزولوشن بالای 2 میلیون پیکسل سبب ایجاد تراکم بسیار بالا در نمایشگر 6.53 اینچی گوشی موبایل شیاومی Redmi Note 8 Pro شده است. میزان تراکم پیکسل در هر اینچ به 395 پیکسل رسیده است و نوید تصاویری سریع و درخشان را به کاربر خواهد بخشید. 

میزان نسبت تصویر از دیگر ویژگی های صفحه نمایش است که تاثیر به سزایی در تصاویر خروجی خواهد داشت. شیائومی توانسته در صفحه نمایش باریک و بلند گوشی موبایل Xiaomi Note 8 Pro، نسبت تصویر 19.5:9 را فراهم بیاورد. این میزان از نسبت تصویر توانسته تصایری کامل و با جزییات بسیار را به نمایش بگذارد و کاربر را کاملا راضی نماید و تحت تاثیر قرار دهد. این نمایشگر با کیفیت توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت شده و مانع از آسیب دیدن و یا خط و خراش در نمایشگر خواهد شد. 

         

دوربین با کیفیت برای ثبت خاطرات شیرین

موبایل Xiaomi Redmi Note 8 Pro 64G

   

گوشی های موبایل با دوربین دوگانه و یا سه گانه بسیاری را در بازار دیده ایم. اما گوشی هایی با دوربین های چهارگانه ی کاربردی را بسیار کم دیده ایم. گوشی های شیائومی در بین رقبا توانسته بیشترین کیفیت را در ثبت تصاویر با کیفیت از خود به نمایش بگذارد. گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی نوت 8 پرو از 4 سنسور به عنوان دوربین اصلی کمک گرفته است. 

دوربین اصلی گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note8 Pro از 4 سنسور بسیار قدرتمند و با کیفیت تشکیل شده اند. سنسور اصلی با کیفیت 68 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 1.8، توسط سه سنور دیگر تقویت شده است. سنسور 8 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 2.2 مختص تصاویر Ultrawide، سنسور 2 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 2.4 مختص عکاسی ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 2.4 مختص عکاسی عمیق، سنسور های کمکی دوربین اصلی گوشی موبایل شیاومی ردمی نوت 8 پرو را تشکیل داده اند. 

موبایل Xiaomi Redmi Note 8 Pro 64G

  

گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 8 Pro با استفاده از دوربین اصلی چهار گانه قادر است تصاویری با قابلیت HDR و Panorama را به ثبت برساند و هر کاربری را راضی نماید. تصاویر HDR با بزرگنمایی رنگ ها و تقویت آنها می تواند بیشترین کیفیت را اعمال نماید و کاربر را کاملا راضی نماید. دوربین اصلی در بالاتری کیفیت، قادر به ضبط ویدئو با رزولوشن 2160 پیکسل و نرخ سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه اقدام نماید. این عملکرد موجب افزایش رضایت مندی کاربر و ثبت ویدئو و تصاویر بسیار با کیفیت شده است. 

دوربین سلفی گوشی های موبایل نیز به یکی از معیار های خرید موبایل تبدیل شده است. توجه بیش از اندازه به دنیای مجازی سبب محبوبیت بی چون و چرای دوربین های سلفی گشته است. شیائومی و تمامی موبایل ساز های دیگر نیز این خواسته را دریافته و سعی در بهبود دوربین سلفی داشته اند. شیائومی از دوربین سلفی تک سنسوره با کیفیت 20 مگاپیکسل بهره گرفته است. سنسور 20 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 2.0، بیشترین نور را به خود جذب کرده و می تواند با کیفیت ترین تصاویر را به ثبت برساند. 

دوربین سلفی گوشی موبایل شیائومی ردمی Note 8 Pro قادر است، تصاویری با قابلیت HDR را به ثبت برساند. همچنین دوربین سلفی تماس های تصویری و ویدئو ها را با رزولوشن 1080 پیکسل و سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه به ثبت خواهد رساند. 

        

باتری نیرومند با قابلیت شارژ سریع

موبایل Xiaomi Redmi Note 8 Pro 64G

   

شیائومی از باتری قدرتمند و پرتوان 4500 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری در گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 Pro کمک گرفته است. این باتری بسیار بزرگ با توجه به نمایشگر کم مصرف و همچنین سهت افزار بسیار کم مصرف کافی و ایده آل به نظر می رسد. 

باتری گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 8 Pro 64G، غیر قابل تعویض توسط کاربر می باشد و توانایی شارژ سریع را خواهد داشت. قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 8 Pro بسیار مقرون به صرفه بوده و قدرت بی مرزی را به کاربر خواهد بخشید. باتری 4500 میلی امپر گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 8 پرو با قابلیت شارژ سریع 18 وات در کمتر از 30 دقیقه به بیش از 50 درصد شارژ خواهد رسید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Xiaomi Note 8 Pro 64G

مشخصات

نام محصول
Xiaomi Note 8 Pro 64G
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
بله
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
ابعاد
8.8*76.4*161.3 میلی متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
نانو
وزن
199 گرم
ساختار بدنه
شیشه
ضد آب
خیر
حسگر اثر انگشت
دارد
چیدمان سیم کارت و کارت حافظه
سیم کارت دوم مشترک با کارت حافظه
پردازنده
Mediatek Helio G90T
پردازنده ی مرکزی
Cortex-A76 و Cortex-A55
نوع پردازنده
12 نانومتری
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
2.05*2 و 2.0*6 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Mali-G76MC4
نوع صفحه نمایش
LCD
صفحه نمایش رنگی
بله
صفحه نمایش لمسی
بله
فناوری استفاده شده
IPS LCD
سایز صفحه نمایش
6.53 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2340*1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
395 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت
Corning Gorilla Glass 5
شبکه های ارتباطی
2G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطی
بلوتوث , EDGE , GPRS , NFC , رادیو , Wi-Fi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوث
نسخه 5.0
درگاه ارتباطی
USB Type-C 1.0
دوربین
4 دوربین اصلی
رزولوشن عکس دوربین اصلی
68+8+2+2 مگاپیکسل
فلش
LED
قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
فیلمبرداری
2160p@30fps, 1080p@30/60/120fps
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
بلندگو
بله
خروجی صدا
جک 3.5 میلی‌متری
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0 Pie
حس‌گرها
اثر انگشت (عقب نصب شده) ، شتاب سنج ، ژیرو ، مجاورت ، قطب نما
باتری قابل تعویض
خیر
مشخصات باتری
4500 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع 18 وات
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام