×

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Mi 9 Pro

نام تجاری:
دسته بندی: موبایل
گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9 Pro 128G

گوشی موبایل شیائومی مدل می 9 پرو از نمایشگر 6.39 اینچ با رزولوشن 2340*1080 پیکسل بهره گرفته است. اسمارت فون Xiaomi Mi 9 Pro از حافظه ی داخلی 128 گیگابایت و حافظه ی رم اجرایی 8 گیگابایتی کمک گرفته است. امکان افزایش حجم وجود نداشته و کاربر باید به این میزان اکتفا نماید. دوربین اصلی سه گانه از سه سنسور 16+12+48 مگاپیکسل و دوربین سلفی 20 مگاپیکسل وظیفه ی ثبت برترین خاطرات کاربر را از طریق گوشی موبایل شیاومی می 9 پرو میسر کرده است. شیائومی برای اولین بار از سیستم عامل اندروید نسخه ی Android 10 و رابط کاربری MIUI 11 را در گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Pro استفاده نموده است. گوشی شیائومی مدل Xiaomi Mi 9 Pro 128G از باتری قدرتمند و پرتوان 4000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ زسریع، شارژ بی سیم و استفاده به عنوان پاور بانک، کمک گرفته است.

تذکر: این محصول به صورت قانونی از مبادی رسمی کشور وارد شده و همراه با کد فعال سازی و گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام عرضه می شود.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • مشکی
  • سفید
گارانتی
  • گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام
وضعیت رجیستری
  • رجیستر شده
ناموجود
توضیحات

مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9 Pro

قیمت و بررسی اسمارت فون Xiaomi Mi 9 Pro 128G

ترقی و پیشرفت شیائومی در چند سال گذشته، علاقه مندان به دنیای دیجیتال را به سوی خود سوق داده است. استفاده از برترین کیفیت ساخت و بیشترین امکانات موجب گشته است، محصولات شیائومی به رقیب های اصلی برای رقبا تبدیل شود. قیمت گوشی های شیائومی بسیار مناسب تر بوده و کاربر با هزینه ای بسیار کمتر، کیفیت و امکانات بسیار بیشتری را دریافت خواهد کرد. گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 به عنوان پرچمدار کمپانی شیائومی، موفقیت ها و امکانات باور نکردنی را در اختیار کاربر قرار داده و سطح رضایت کاربر را به نهایت رساند. به همین منظور شیائومی برای ادامه موفقیت Mi 9 از جدیدترین مدل خود به عنوان پرچمدار جدید خود با نام Xiaomi Mi 9 Pro پرده برداشته است. با آف خرید همیشه جلوتر باشید. 

        

صفحه نمایشگر با رنگ های غنی 

اسمارت فون Xiaomi Mi 9 Pro 128G

   

شیائومی همیشه و در طول حیات خود از برترین امکانات برای گوشی های موبایل خود کمک گرفته است. نمایشگر نیز به عنوان برترین معیار برای خرید موبایل ، مورد بسیار مناسبی است، شیائومی از برترین نمایشگر تولیدی خود تا به حال در گوشی موبایل Mi 9 Pro کمک گرفته است. شیائومی از نمایشگری از جنس Super AMOLED در گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Pro استفاده کرده است. 

نمایشگر Super AMOLED قادر است، تصاویری بسیار درخشان و با کیفیت را به معرض نمایش بگذارد و هر بیننده ای را مات و متحیر نماید. گوشی موبایل Xiaomi مدل Mi 9 Pro نیز با استفاده از این نمایشگر تصاویری روشن و با جزییات بسیار را به نمایش خواهد گذاشت. استفاده از نمایشگر 6.39 اینچ در گوشی موبایل می 9 پرو موجب شده، به آسانی در دست جای بگیرد و دسترسی کاملی را در اختیار کاربر قرار بدهد. سایز 6.39 بسیار مناسب بوده و کار با یک دست را برای کاربران آسان نموده است. 

نمایشگر Super AMOLED با سایز 6.39 به کار رفته در گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Pro قادر به ایجاد رزولوشن 2340*1080 پیکسل می باشد. فناوری +FHD در این گوشی، موجب ایجاد تصاویری دقیق و سریع شده است که می تواند منتقدین را نیز راضی نگه دارد. گوشی موبایل شیائومی Mi 9 Pro از محافظ Corning Gorilla Glass 6 جهت مقاومت بیشتر در برابر ضربه استفاده کرده و نمایشگر را از ضربات محافظت خواهد نمود. حسگر اثر انگشت همانند سایر پرچمداران در زیر نمایشگر قرار گرفته است و دقت و عملکرد بسیار مناسبی خواهد داشت. 

نمایشگر گوشی موبایل شیائومی می 9 پرو توانایی پشتیبانی از فایل های HDR10 را برای کاربر میسر نموده و با استفاده از تراکم پیکسلی 403 پیکسل در هر اینچ، نوید تصاویری درخشان و سریع را خواهد داد. گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Pro از نسبت تصویر 19.5:9 استفاده نموده است و موجب شده کاربر با تصاویری دقیق و با جزییات بسیار رو به رو باشد. 

        

پلتفرم و امنیت ارتقا یافته

اسمارت فون Xiaomi Mi 9 Pro 128G

  

شیائومی هنگامی که نسخه ی جدید گوشی پرچمدار خود را به بازار عرضه کرده، تلاش کرده از لحاظ قدرت و سرعت ارتقای چشمگیری را ایجاد نماید. به همین دلیل شاهد استفاده از تراشه ی +Snapdragon 885 در گوشی موبایل شیائومی Mi 9 Pro کمک گرفته است. این تراشه به نسبت سری قبل خود که در گوشی Mi 9 شاهد آن بودیم، پیشرفت بسیاری داشته است. 

همانند قبل شیائومی از تراشه 8 هسته ای در گوشی پرچمدار شیائومی می 9 پرو کمک گرفته است. هسته ها از نوع Kryo 485 بوده و می توانند، سرعت و فرکانس متفاوت و فوق العاده را ایجاد نمایند. قدرتمند هسته ی مرکزی با ایجاد فرکانس 2.96 گیگاهرتز وظیفه ی پردازش داده های سنگین را بر عهده می گیرد. سه هسته ی قدرتمند با فرکانس 2.42 گیگاهرتز، بیشتر فعالیت های گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Pro را کنترل خواهد نمود. چهار هسته ی باقی مانده نیز با ایجاد فرکانس 1.8 گیگاهرتز، فعالیت های سبک را بر عهده گرفته و قادر است مصرف انرژی را به میزان بسیار زیادی کاهش دهد. 

اسمارت فون Xiaomi Mi 9 Pro 128G

    

شیائومی از همان پردازنده ی گرافیکی که در گوشی موبایل Mi 9 استفاده کرده بوده، دوباره استفاده نموده است. پردازنده ی Adreno 640 نسخه ای است که به عنوان پردازنده ی گرافیکی در گوشی موبایل پرچمدار شیائومی مدل Mi 9 Pro به کار گرفته شده است. این نسخه از پردازنده ی گرافیکی قادر به اجرا گذاشتن بازی هایی با گرافیک بسیار بالا است و عاشقان گیم را راضی خواهد کرد. 

حافظه ی داخلی امروزه به عنوان یکی از مهمترین معیار های خرید گوشی موبایل تبدیل شده است. تمایل به ثبت تصاویر و ذخیره ی فایل های صوتی فضایی بسیار بیشتر از قبل را طلب خواهد نمود. به همین علت شیائومی از حافظه ی داخلی 128 گیگابایت در گوشی موبایل شیاومی می 9 پرو کمک گرفته است. حافظه ی 128 گیگابایت حتی برای کاربران حرفه ای نیز کافی بوده و مدت زمان بسیار زیادی برای پر نمودن این فضا زمان لازم است. شیائومی می 9 پرو به منظور ایجاد امنیت بیشتر از کارت حافظه ی جانبی پشتیبانی نخواهد کرد. به منظور نصب طیف وسیعی از برنامه ها و استفاده همرمان از چندین برنامه، شیائومی Mi 9 Pro از حافظه ی موقت و یا رم اجرایی 8 گیگابایت کمک گرفته است. این امر موجب افزایش سرعت و کرایی گوشی موبایل پرچمدار Xiaomi Mi 9 Pro شده است. 

شیائومی از سیستم عامل اندروید در گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Pro بهره گرفته است. نسخه ی 10 از سیستم عامل اندروید محیطی بسیار ساده و شیک را به ارمغان آورده است و با کمترین لمس کاربر را به سطح وسیعی از برنامه ها خواهد رساند. اسمارت فون شیائومی Mi 9 Pro با استفاده از سیستم عامل Android 10 بیشترین کارایی، عملکرد و بازدهی را برای کاربر ایجاد خواهد نمود. گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Pro به کمک رابط کاربری مخصوص شیائومی موسوم به MIUI 11 می تواند، سادگی بسیاری را برای کاربر ایجاد نموده و کاربر را مجذوب سادگی خود نماید. 

        

دوربین پیشرفته و دقیق

اسمارت فون Xiaomi Mi 9 Pro 128G

   

طراحان گوشی های امروزی توجه ویژه و خاصی به دوربین دارند. استفاده از چندین سنسور با کیفیت های مناسب، موجب افزایش رضایت مندی کاربران شده است. استفاده ی بیش از حد از دوربین و دنیای مجازی، کاربر را مجاب خواهد کرد از دوربین های با کیفیت کمک بگیرد. شیائومی نیز به عنوان یکی از برترین کننده گان دنیا، از با کیفیت ترین سنسور ها با قابلیت های متفاوت کمک گرفته است. 

همانند اکثر گوشی های پرچمدار، شیائومی Mi 9 Pro از سه سنسور قدرتمند و با کیفیت به عنوان دوربین اصلی استفاده کرده است. گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Pro با استفاده از سنسور اصلی 48 مگاپیکسل، هر کاربری را مجذوب خود خواهد کرد. سنسور اصلی 48 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 1.8 قادر است برترین و با کیفیت ترین تصاویر را به ثبت برساند. سنسور 48 مگاپیکسل توانایی ثبت تصاویر wide را داشته و قادر است هر کاربری را راضی نگه دارد. سنسور 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 2.2 وظیفه ی ثبت تصاویر با قابلیت telephoto را داشته و عملکرد دوربین را به میزان بسیار چشمگیر افزایش خواهد داد. سنسور سوم با کیفیت 16 مگاپیکسل و دریچه دیافراگم 2.2 وظیفه ی ثبت تصاویر ultrawide را بر عهده گرفته است.

اسمارت فون Xiaomi Mi 9 Pro 128G

   

دوربین اصلی سه گانه گوشی موبایل شیاومی Mi 9 Pro قادر به ثبت تصاویری با قابلیت HDR و Panorama بوده و تصاویری با رنگ های دقیق و غنی را به نمایش خواهد گذاشت. دوربین سلفی گوشی موبایل شیائومی می 9 پرو توانایی ثبت ویدئو در بالاترین کیفیت با رزولوشن 2160 پیکسل با نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه را خواهد داشت. دوربین اصلی اسمارت فون شیاومی Mi 9 Pro تصاویری با کیفیت بسیار بالا و قابلیت های فوق العاده را ارائه خواهد داد و می تواند عاشقان دنیای مجازی را راضی نگه دارد. 

توجه به دوربین سلفی، صرفا برای استفاده در دنیای مجازی، علاقه مندان بسیاری پیدا کرده است. توجه به دوربین سلفی نیز در دستور کار طراحان گوشی موبایل قرار گرفته است. گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Pro از دوربین سلفی 20 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 2.0 بهره گرفته است. این دوربین سلفی توانایی ثبت تصاویر با قابلیت HDR بوده و با تغییر در دامنه دینامیکی رنگ ها، بیشترین کیفیت و غنی ترین رنگ ها را ایجاد خواهد نمود. گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Pro با استفاده از دوربین سلفی 20 مگاپیکسل قادر به ذخیره ی ویدئو با رزولوشن 1080 پیکسل و نرخ سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه می باشد. این تکنولوژی موجب گشته تماس های تصویری با بهترین کیفیت مناسب را داشته و می تواند هر بیننده ای را راضی نگه دارد. 

       

طراحی زیبا و عامه پسند

اسمارت فون Xiaomi Mi 9 Pro 128G

   

شیائومی چندین سال در بازار فعالیت مثبت و چشمگیر داشته، بنابراین می توان انتظار طراحی چشم نواز و همه گیر را از گوشی موبایل شیائومی می 9 پرو انتظار داشت. تیم طراحی شیائومی به خو زحمت بسیاری را نداده و از همان طرح و الگوریتم گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 در سری جدید پرچمدار خود نیز بهره گرفته است. گوشی موبایل شیومی Mi 9 Pro از نمایشگری بزرگ و کشیده با کمترین حاشیه در نمای جلو استفاده نموده است. در شیاری کوچک و دایره ای شکل در بالای نمایشگر، شاهد دوربین سلفی هستیم که فضای بسیار اندکی را به خود اختصاص داده است.

اسمارت فون Xiaomi Mi 9 Pro 128G

    

در گوشه ی سمت راست گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Pro کلید های تنظیم صدا و کلید پاور جای خوش کرده اند. با استفاده از طراحی بسیار زیبا و دلپذیر شاهد درگاه سیم کارت ها بر روی لبه ی سمت چپ هستیم. اسپیکر اصلی و و ورودی microUSB Type-C 1.0 V2.0 بر روی بخش پایین گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Pro قرار گرفته اند. 

اسمارت فون Xiaomi Mi 9 Pro 128G

   

قاب پشتی گوشی موبایل شیاومی می 9 پرو از جنس تمام شیشه بوده و قادر است، در برابر ضربه و خراش بیشترین مقاومت را به نمایش بگذارد. قاب پشتی گوشی موبایل Xiaomi مدل Mi 9 Pro از سه سنسور به عنوان دوربین اصلی، فلاش LED و لوگوی زیبای MI تشکیل شده است. 

        

باتری پرتوان و قدرتمند

اسمارت فون Xiaomi Mi 9 Pro 128G

  

منبع تغذیه و توان باتری جزو برترین نقطه قوت های کمپانی شیائومی محسوب می شود. گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Pro نیز به عنوان پرچمدار جدید شیائومی از باتری نیرومند و قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعت بهره گرفته است. باتری 4000 میلی آمپر از نوع لیتیوم پلیمری و غیر قابل تعویض توسط کاربر می باشد. باتری نیرومند 4000 میلی آمپر ساعت به کار رفته در گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Pro توانایی شارژ سریع را داشته و در کمترین زمان به بیشترین میزان از سطح شارژ خواهد رسید. 

اسمارت فون Xiaomi Mi 9 Pro 128G

   

باتری نیرومند Xiaomi Mi 9 Pro توانایی شارژ سریع نوع 4 با قابلیت شارژ 40 وات را دارد. این قابلیت کمک کرده در کمتر از 40 دقیقه به شارژ کامل دست یابیم. همچنین امکان شارژ از طریق بی سیم و با شارژ سریع 30 وات و استفاده به عنوان پاور بانک نیز از امکانات جالب و در خور توجه باتری گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Pro می باشد. 

اسمارت فون Xiaomi Mi 9 Pro 128G

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Xiaomi Mi 9 Pro 128G

مشخصات

نام محصول
Xiaomi Mi 9 Pro 128G
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
خیر
ابعاد
8.5*74.6*157.2 میلی متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
نانو
وزن
196 گرم
ساختار بدنه
فلز و شیشه
حسگر اثر انگشت
دارد
پردازنده
+Snapdragon 855
پردازنده ی مرکزی
Kryo 485
نوع پردازنده
7 نانومتری
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
2.96*1 و 2.42*3 و 1.8*4 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Adreno 640
نوع صفحه نمایش
LED
صفحه نمایش رنگی
بله
صفحه نمایش لمسی
بله
فناوری استفاده شده
Super AMOLED
سایز صفحه نمایش
6.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2340*1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
403 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت
Corning Gorilla Glass 6
شبکه های ارتباطی
2G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطی
بلوتوث , EDGE , GPRS , NFC , رادیو , Wi-Fi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوث
نسخه 5.0
درگاه ارتباطی
USB Type-C 1.0
دوربین
3 دوربین اصلی
رزولوشن عکس دوربین اصلی
48+12+16 مگاپیکسل
فلش
LED
قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
فیلمبرداری
2160p@30/60fps, 1080p@30/120/240fps, 1080p@960fps
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
بلندگو
بله
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
حس‌گرها
حسگر اثر انگشت (تحت نمایشگر ، نوری) ، شتاب سنج ، ژیرو ، مجاورت ، قطب نما
باتری قابل تعویض
خیر
مشخصات باتری
4000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع 40 وات، شارژ بی سیم و استفاده به عنوان پاور بانک
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام