×

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Redmi 8A

نام تجاری:
دسته بندی: موبایل
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 8A

شیائومی در گوشی ردمی 8آ از نمایشگر 6.2 اینچ با رزولوشن 1520*720 پیکسل کمک گرفته است. گوشی تلفن همراه Xiaomi Redmi 8A از حافظه ی داخلی 32 گیگابایت و حافظه ی موقت 2 گیگابایت بهره مند شده است. گوشی هوشمند Xiaomi Redmi 8A از دوربین اصلی 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل با قابلیت HDR کمک گرفته است. گوشی موبایل شیائومی Redmi مدل 8A از سیستم عامل Android 9.0 Pie و تراشه ی قدرتمند Snapdragon 439 برخوردار شده است. شیائومی از باتری نیرومند 5000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع در گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8A 32G بهره گرفته است. 

تذکر: این محصول به صورت قانونی از مبادی رسمی کشور وارد شده و همراه با کد فعال سازی و گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام عرضه می شود.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • مشکی
  • آبی
  • قرمز
گارانتی
  • گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام
وضعیت رجیستری
  • رجیستر شده
ناموجود
توضیحات

مشخصات گوشی موبایل شیائومی رد می 8A

قیمت و مشخصات گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8A 32G

گوشی قدرتمند و با کیفیت Redmi 6A و Redmi 7A جزو پرفروش ترین مدل های تولیدی شیائومی بوده اند. قیمت پایین و کیفیت ساخت بسیار مناسب موجب افزایش رضایت مندی کاربران و علاقه بیشتر به این سری گوشی شده است. به همین دلیل شیائومی توانسته با استفاده از سوابق قبلی به طراحی تکامل یافته و نوآوری بیشتر دست یافته است و حال با معرفی گوشی موبایل Xiaomi 8A بار دیگر بازار این رده را هدف قرار داده است. در ادامه با معرفی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 8A در خدمت شما هستیم، با آف خرید همراه باشید. 

          

طراحی زیبا و با کیفیت 

گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8A 32G

  

شیائومی از طراحی عامه پسند و زیبا در گوشی های خود استفاده نموده است. گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8A نیز از این قاعده پیروی کرده و بیشترین کیفیت و کارایی را به ثبت رسانده است. گوشی موبایل شیاومی ردمی 8آ در نمای جلویی از نمایشگری بزرگ و کشیده با حاشیه های متوسط بهره گرفته است. در بخش بالای نمایشگر در شیاری کوچک، دوربین سلفی جای خوش کرده است و در بخش پایین نیز لوگوی Redmi به زیبایی بیشتر گوشی موبایل شیائومی 8A کمک کرده است. بر روی لبه ی سمت راست گوشی موبایل، کلید پاور و کلید های تنظیم صدا و بر روی لبه ی سمت چپ شاهد درگاه سیم کارت ها و کارت حافظه ی جانبی هستیم. بخش پایین نمایشگر شاهد، پورت microUSB 2.0، اسپیکر اصلی و جک 3.5 میلی متری صدا بوده و بیشترین کارایی را به کاربر خواهد بخشید. 

گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8A 32G

  

قاب پشتی گوشی موبایل شیائومی Redmi 8A از پلاستیک بسیار با کیفیت و مقاوم تشکیل شده و در قیاس با مدل های پیشین خود، تفاوت های بسیاری را شاهد بوده است. دوربین اصلی و فلاش LED در وسط قاب پشتی قرار گرفته و با خط رنگی بسیار زیبا و متفاوت تا بخش پایینی نیز ادامه دار بوده است و زیبایی قاب پشتی را تکمیل نموده است. 

گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8A 32G

نمایشگر

گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8A 32G

   

به دلیل معیار بودن نمایشگر در خرید، شیائومی همیشه از نمایشگرهای بسیار با کیفیت و درجه یک استفاده نموده است. در گوشی پایین رده و ارزان قیمت شیائومی Redmi 8A از نمایشگر IPS LCD کمک گرفته است. این نمایشگر با سایز 6.2 اینچ به بازار معرفی شده و قادر است توانایی ها و ارزش خرید گوشی هوشمند Xiaomi Redmi 8A را به میزان بسیار مناسب افزایش دهد. 

نمایشگر 6.2 اینچ گوشی موبایل شیائومی Redmi 8A، رزولوشن 1520*720 را ایجاد نموده و قادر است، تصاویری بسیار زیبا با رنگ های غنی را به نمایش بگذارد. گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8A از تراکم پیکسلی 271 پیکسل در هر اینچ می باشد و تصاویری درخشان و سریع را به نمایش خواهد گذاشت. گوشی موبایل شیاومی ردمی 8A با به کار گیری نسبت تصویر بیش از 2 برابر یعنی 19:9 قادر است تصاویری کامل و با جزییات بسیار را به کاربر منتقل نماید. 

               

دوربین 

گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8A 32G

  

گوشی موبایل شیائومی ردمی 8A از دوربین اصلی با رزولوشن 12 مگاپیکسل استفاده کرده است. دوربین اصلی توانایی های بسیار بالایی را از خود به نمایش گذاشته است و قادر است کاربر را راضی نماید. گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8A با استفاده از دوربین اصلی 12 مگاپیکسل توانایی ثبت تصاویر با قابلیت HDR را داشته و توان ایجاد تصاویری با رنگ های کاملا طبیعی و دقیق را خواهد داشت. سنسور 12 مگاپیکسل گوشی موبایل شیائومی ردمی 8آ توانایی ضبط ویدئو با رزولوشن 1080 و سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه را دارد. 

گوشی موبایل شیاومی Redmi 8A از دوربین سلفی با سنسور 8 مگاپیکسل بهره گرفته است. این سنسور قدرتمند توانایی ذخیره ی تصاویر با فناوری HDR را داشته و با ذخیره ی ویدئو با رزولوشن 1080 پیکسل، هر بیننده ای را به طور کامل راضی خواهد نمود. دوربین سلفی توان ایجاد تصاویر سلفی و یا تماس های تصویری را به بهترین نحو ممکن در اختیار کاربر قرار خواهد داد. 

         

سخت افزار و امکانات 

گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8A 32G

   

تلفن همراه هوشمند Xiaomi Redmi 8A از پردازنده ی پر قدرت و کم مصرف Snapdragon 439 کمک گرفته است. اسمارت فون شیائومی ردمی 8آ با استفاده از 8 پردازنده ی مرکزی بیشترین سرعت و عملکرد را فراهم خواهد آورد. 2 هسته ی مرکزی از نوع Cortex-A53 با فرکانس 1.95 گیگاهرتز وظیفه ی پردازش داده های سنگین و 6 پردازنده از نوع Cortex-A53 توان ایجاد فرکانس 1.45 گیگاهرتز را داشته و بیشترین کیفیت را ارایه خواهد داد. این میزان از فرکانس توان و عملکردی بسیار سریع و روان را ایجاد خواهد نمود. 

گوشی موبایل شیائومی ردمی 8A از پردازنده ی گرافیکی Adreno 505 استفاده نموده است. این پردازنده ی گرافیکی بسیار قدرتمند بوده و توان به اجرا در آوردن بازی های سنگین را خواهد داشت. 

حافظه ی داخلی 32 گیگابایت نسخه ای است، که گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8A، در اختیار کاربر جهت ذخیره ی اطلاعات قرار داده شده است. این میزمان از فضا توسط کارت حافظه ی جانبی microSD به میزان 512 گیگابایت قابل ارتقا است و فضای داخلی را به میزان بسیار زیادی افزایش خواهد داد. گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8A از حافظه ی رم موقت 2 گیگابایت استفاده نموده است. 

سیستم عامل اندروید نسخه ی 9.0 بیشترین کیفیت و کارایی را ارایه خواهد داد. گوشی موبایل Xiaomi مدل Redmi 8A با استفاده از سیستم عامل Android 9.0 Pie فضایی بسیار ساده و شیک را ارایه داده و می تواند هر کاربری را راضی و دلگرم نماید.

                     

باتری

گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8A 32G

   

شیائومی از باتری بزرگ و قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری در گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8A 32G استفاده نموده است. شیاومی در موبایل ردمی 8A از باتری با قابلیت شارژ سریع کمک گرفته است. این باتری نیرومند در کمترین زمان به بیشترین سطح از شارژ خواهد رسید و برای مدت بسیار طولانی کاربر را بی نیاز خواهد نمود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Xiaomi Redmi 8A 32G

مشخصات

نام محصول
Xiaomi Redmi 8A 32G
حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
بله
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
512 گیگابایت
ابعاد
9.4*75.4156.5 میلی متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
نانو
وزن
188 گرم
ضد آب
خیر
حسگر اثر انگشت
ندارد
چیدمان سیم کارت و کارت حافظه
حافظه ی اختصاصی
پردازنده
Snapdragon 439
پردازنده ی مرکزی
Cortex A53
نوع پردازنده
12 نانومتری
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
1.95*2 و 1.45*6 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Adreno 505
نوع صفحه نمایش
LCD
صفحه نمایش رنگی
بله
صفحه نمایش لمسی
بله
فناوری استفاده شده
IPS LCD
سایز صفحه نمایش
6.2 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1520*720 رزولوشن
تراکم پیکسلی
271 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت
Corning Gorilla Glass 5
شبکه های ارتباطی
2G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطی
بلوتوث , EDGE , GPRS , Wi-Fi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوث
نسخه‌ 4.2
درگاه ارتباطی
USB Type-C 1.0
دوربین
بله
رزولوشن عکس دوربین اصلی
12.0 مگاپیکسل
فلش
LED
قابلیت‌های دوربین
HDR
فیلمبرداری
1080p@30fps
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
بلندگو
بله
خروجی صدا
جک 3.5 میلی‌متری
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
حس‌گرها
شتاب سنج، مجاورت، قطب نما
باتری قابل تعویض
خیر
مشخصات باتری
5000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام